Objednání znaleckého posudku...
Ocenění nemovitosti si můžete objednat e-mailem nebo telefonicky.
Při objednání ocenění e-mailem uvádějte, o jakou nemovitost se jedná, kde se nachází a za jakým účelem má být ocenění provedeno. Následně Vás budeme kontaktovat s konkrétní nabídkou ceny i možných termínů.
Dále budou dojednány podklady, způsob jejich převzetí a termín předání hotového ocenění.
Jaké podklady potřebujeme vždy...
- aktuální výpis z katastru nemovitostí - ne starší než 3 měsíce
- aktuální kopie katastrální mapy
- kupní smlouva, smlouva o budoucí kupní smlouvě, nabývací titul
Další potřebné podklady dle konkrétního případu ocenění:
- PENB - Průkaz energetické náročnosti budovy
- prohlášení vlastníka
- územní plán, územní rozhodnutí, vyjádření obce k oceňovanému pozemku
- projektová dokumentace, ověřená stavební dokumentace, změna stavu před dokončením
- půdorysy, popř. řezy v případě podkrovního bytu, rodinného domu, bytového domu
- stavební povolení, souhlas s ohlášením stavby
- kolaudační rozhodnutí, kolaudační souhlas, souhlas s užíváním stavby
- rozhodnutí o přidělení čísla popisného
- informace o inženýrských sítí
- smlouva o dílo resp. rozpočet, harmonogram výstavby
- demoliční výměr
- geometrický plán
- nájemní smlouvy k datu ocenění, smlouvy o věcném břemeni